گروه شهری: چهارمین جشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری برگزار شد. چهارمین جشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری، دیروز با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر و تنی چند از نمایندگان مجلس و معاونان شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد.

 سیدمناف هاشمی، معاون شهردار تهران در چهارمین جشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری، با اشاره به برگزاری موفق 3دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری افزود: هر سال حدود 120 میلیارد دلار در جهان برای تحقیقات هزینه می‌شود اما این میزان در کشورهای در حال توسعه تنها 5 میلیارد دلار است. وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه در شهرداری تهران گفت: اگر در کارهای مدیریت شهری پژوهش نبود نمی‌توانستیم ادعا کنیم و به‌راحتی سهم1.8 درصدی از قانون مالیات بر ارزش افزوده به دست نمی‌آمد.

در این جشنواره که در 10 محور برگزار شد، برگزیدگان در 4بخش معرفی شدند. در بخش کتاب از 12 اثر تجلیل شد. در بخش مقاله نیز 8 مولف مورد تقدیر قرار گرفتند و در بخش طرح و پژوهش نیز 14 نفر تقدیر شدند. در بخش پایان‌نامه هم 9 نفر به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. همچنین در این جشنواره برای برنامه اسکان بشر سازمان ملل نیز اطلاع‌رسانی شد که از 3 اثر برگزیده از سوی سازمان ملل تجلیل شد و یک اثر هم توسط این سازمان منتشر می‌شود.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به‌دلیل فعالیت در حوزه ارزیابی اجتماعی در بخش طرح و پژوهش رتبه نخست را به‌دست آورد. همچنین در بخش کتاب نیز از مرکز فناوری ارتباطات شهرداری تقدیر شد. معاونت اداری - مالی شهرداری تهران نیز در این جشنواره در بخش طرح و پژوهش مورد تجلیل قرار گرفت.

کد خبر 153655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز